Ondřej Soldán

Možná vítr

28. 03. 2014 12:38:52
Zítra jedu do studia nahrávat a narychlo dopisuju některé texty k mým písničkám. Tady je jeden z nich.

Možná, že jenom vítr jsem.
Vracím se z oblohy na zem.
Meluzína už si chystá hlas.

Až se na zemi dostavím,
Hlavu si na truc postavím.
A budu zase jeden z vás.

Ref.:
Tak co bys chtěl,
Vždyť jsem vítr, co ti uletěl.
Komínem, co s načatým vínem
a co s tou slečnou, otázkou věčnou.

Možná, že jenom vítr jsem.
A tak se hlasem od sirén,
Nechám zlákat zas a zas.

Až mě k sobě dostanou.
Vzbouří se, z moří povstanou.
A budu zase jeden z vás.

Ref.:
Tak co bys chtěl,
Vždyť jsem vítr, co ti uletěl.
Komínem, co z načatým vínem
a co s tou slečnou, otázkou věčnou.
Možná, že jenom vítr jsem
a ty jsi bouřka, která mě nese sem.
Možná, že jenom vítr jsem.
A tenhle sen je noc, co se změní v den.

Autor: Ondřej Soldán | karma: 6.48 | přečteno: 242 ×
Poslední články autora