Ondřej Soldán

3. Charlie Straight - Platonic Johny

1. 10. 2012 18:36:54
Třetí díl je tu. Říkal jsem si, že by bylo záhodno nezapomínat na tuzemské interprety. Pro dnešek jsem vybral videoklip Platonic Johny od Charlie Straight. Proč? Čtěte dále a uvidíte.

Charlie Straight je u nás již zavedená značka. Leckdo ji spojuje se současnou generací teenagerů. Já si je vybral, protože jsem chtěl zařadit do "100 klipů" i někoho domácího. Platonic Johny je singl z jejich prvního alba, který se dostal do povědomí jako první. Klip je parádní. Už jen ten nápad s komixovou grafikou. Co se mi zdá povedené, že pokud Charlie Straight chtěli u nás prorazit a zpívat u toho anglicky nemohli to udělat líp než části textu vložit do bublin, aby tomu diváci víc rozuměli. Holt Platonic Johny je rozhodně stěžejní píseň doprovázena nápaditým klipem.

Autor: Ondřej Soldán | karma: 5.05 | přečteno: 501 ×
Poslední články autora